شرور قمه‌کش در جنوب تهران دستگیر شد-راهبرد معاصر
احتمال وقوع طوفان لحظه‌ای در تهران علت مسمومیت تعدادی از اهالی رضوانشهر چه بود؟ تمدید مهلت پذیرش اسناد بستری مشمول تأخیر بازنشستگان کشوری تا پایان شهریورماه چه تعداد زائر ایرانی در عربستان حضور دارند؟ ۴ تذکر ضروری درباره "بار حجاج ایرانی" در فرودگاه مدینه سامانه ثبت‌نام اسکان تابستانه فرهنگیان باز شد واکنش وزارت بهداشت به سخنان ظریف درباره واکسن کرونا رصدعملیات بازرسی مقر منافقین درفرانسه به‌طور زنده توسط ایران مذاکره با طرف عربستانی برای مشارکت حجاج ایرانی در انتخابات اعلام زمان انتخاب رشته دانش‌‌آموزان+ جزئیات تشکیل پرونده قضائی برای سانحه سقوط بالگرد رئیس‌جمهور/ شناسایی اموال مالک کوروش کمپانی جزییات پرداخت «بیمه سلامت» بابت هزینه دستگاه، نوار و سوزن تست قند خون توضیح هواشناسی درباره افزایش اشعه UV در کشور هشدار سازمان بازرسی به شبکه بانکی درباره نرخ سود سپرده‌ها دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد امروز منتشر می‌شود

شرور قمه‌کش در جنوب تهران دستگیر شد

شروری که بار‌ها با تهدید قمه اقدام به ایجاد رعب و وحشت کرده بود، بازداشت شد.
تاریخ انتشار: ۲۰:۱۹ - ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 19
کد خبر: ۲۴۶۱۶۴

به گزارش راهبرد معاصر؛ درپی دریافت خبری مبنی قدرت نمایی یکی از اراذل و اوباش سابقه دار تهران با قمه در یکی از محله‌های تهران رسیدگی به این موضوع در دستورکار ماموران پایگاه سوم پلیس امنیت تهران بزرگ قرار گرفت و ماموران با حضور در محل متوجه شدند که فرد شرور با تهدید قمه موجب رعب و وحشت شهروندان شده و تا قبل از حضور ماموران از محل متواری شده است.

با کسب این اطلاعات رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران قرار گرفت و تحقیقات پلیسی نشان از این داشت متهم به دفعات مختلف با استفاده از سلاح سرد قدرتنمایی کرده و قبل از رسیدن پلیس به سرعت محل را ترک کرده است. در ادامه مخفیگاه این فرد از سوی ماموران مورد شناسایی قرار گرفت.

با شناسایی مخفیگاه و پاتوق‌های این فرد، رفت و آمد متهم زیرنظر گرفته شد و سرانجام پس از هماهنگی با مقام قضایی این فرد در منزلی در محدوده سه راه آذری تهران دستگیر و به مقر انتظامی انتظامی منتقل شد. ماموران همچنین مخفیگاه متهم را نیز مورد بازرسی قرار دادند که در جریان آن دو قبضه نیمچه قمه، پنج قبضه چاقو، یک اسپری اشک آور و یک رشته دستبند از مخفیگاه متهم کشف و ضبط شد.

متهم نیز پس از انتقال به مقر انتظامی به جرم خود با هدف ایجاد رعب و وحشت و قدرت‌نمایی اعتراف کرد و پس از تکمیل پرونده، برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد. / ایسنا

کلمات کلیدی: شرور قمه تهران
مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده